5000+ yЧАСНИКiВ
ONLINE
6-7 ЛИСТОПАДА
12 ТОП-СПiКЕРiВ
→→→→→→→

UKRAINIAN DIGITAL FORUM 2021

Найбільша online-подія про digital-маркетинг в Україні

Наша команда відстежує останні світові тренди маркетингу і готова подати вам найбільш "соковитий" контент цієї осені. І усе в максимально простому концентрованому форматі впродовж 2 днів з будь-якої точки світу.
DESIGN
СТРАТЕГiЯ
YOUTUBE
SMM
САЙТИ
FACEBOOK
КРЕАТИВ
БРЕНДИНГ
МАРКЕТИНГ
SEO
ПРОДАЖi
GOOGLE
INFLUENCE
BUSINESS
Це щорічна конференція, на якій ми розкриваємо тонкощі комплексного маркетингу. І цього разу ми розкриємо потенціал кожного digital-каналу на максимум. Вас чекають нові спікери, нові інсайти і нові знайомства.
INSTAGRAM
ЦihhictЬ
MUST HAVE
для прогресивних та готових на рішучі кроки, щоб не просто не відставати від конкурентів, а лідирувати на ринку
Власники та СЕО компаній дізнаються все про побудову ефективного маркетингу для малого, середнього і великого бізнесу, а також про останніші фішки, з якими ви зможете отримувати швидші результати.
Відкрийте маркетинг на всі 360°: від бренд-стратегії, креативу і створення текстів до web-аналітики, таргету та контексту. Віднайдіть нове джерело натхнення та сфокусуйтесь на нових знаннях, і ви зможете дорости до рівня бренд-лідера та стратега.
Вийдіть за рамки своїх звичних обов'язків та погляньте ширше на свою сферу: ви точно знайдете можливості для свого кар'єрного росту, якщо додасте комплексне бачення маркетингу до своїх скілів.
БiЗНЕСУ
МАРКЕТОЛОГАМ
ДИЗАЙНЕРАМ, ПРОГРАМiСТАМ, АНАЛiТИКАМ
СПiКЕРИ
Андрiй Павлов

Digital Producer в Banda, лектор в КАМА, в минулому Head Of Design в Nimses та дизайнер в Fedoriv.

Займається розвитком digital-відділу в Banda, активно досліджуючи сфери Digital Branding, Product Design та Engaging Communications. Встиг попрацювати з REFACE, CREATIVE TABIR, MONOBANK, SHAFA, OLL TV, OPTIMEAL, LUMINAR AI, ZAKUPKI.PROM.UA та ПРИВАТБАНК.

Серед інших коллаборацій співпраця з ЛУНА, KYIVNESS, SET INDEPENDENT ART SPACE, CLOSER, INSCIENCE CONFERENCE, SUPPORT BY POUSTOVIT, GRES TODORCHUK, FEDORIV HUB, ОЩАДБАНК, VEGANISTAN BRAT, НОВА ПОШТА та EGERSUND.

Відповідав за дизайн-відділ одного з найдивніших стартапів України – NIMSES.

Андрiй Буренок

CEO & Founder Tripmydream

Створив online-сервіс для подорожей Tripmydream без інвестицій, який за 7 років став одним з найпопулярніших в Україні (понад 1 500 000 відвідувачів за місяць)

18 років досвіду стратегічного маркетингу у провідних компаніях у галузі споживчої електроніки, online-подорожей, нафтової та телекомунікаційної галузей

Розвиває найбільший в Україні YouTube-канал про подорожі (800 тис. підписників) та власний блог про бізнес (33 тис. підписників)

У "карантинному" 2020 році відкрив школу цифрових навичок, яку пройшло вже 1 500 студентів

Євген Таллер

Засновник Influencer Marketing агентства WhyNot? Enot.

WhyNot? Enotкраще агентство 2020 року у категорії influencer-маркетингу за версією AIB та ВРК

Євген працював сценаристом на ТV та YouTube-продюсером. Зараз серед клієнтів агентства Intertop, Prom, Borjomi, Rocket, PM Store та ін.

У 2021-му році WhyNot? Enot відкрили власний ТікТок House та започаткували премію National Bloggers Awards

ДЕНИС ЧЕРНЯВСЬКИЙ

Екс-куратор курсу Brand Strategy в KAMA, екс-лектор в SKVOT, екс-стратег FEDORIV

Під час роботи в FEDORIV працював над такими проектами: "Пирятин", HOP HEY, Multiplex, Favorit Sport, ICTV, Ощадбанк та UNIT.city. Зарубіжні кейси: Reuge, Renetti, Aircraft Partners.

Рекламний теоретик та прихильник справжньої реклами – Honestising. Творець продуктизованого сервісу для пошуку позиціювання positionings online [стане реальністю через 4 тижні]

Працює не тільки з позиціюванням та брендингом, але й зі зміною торгових пропозицій (кейси: АЗС Ukrnafta, KONA)

СЕРГIЙ БIЛОШИЦЬКИЙ

Креативний директор Saatchi & Saatchi Ukraine

Більш ніж 13 років у рекламі, 11 з яких – у Saatchi & Saatchi Ukraine.

Має 50 нагород: KIAF, ADC’UA, Golden Hummer, Golden Drum, Effie, White Square, AdBlackSea, KAKADU, WOW Done Awards. А у 2021 році він отримав срібного лева у категорії Outdoor на Cannes Lions за кейс Motherland Pride.

У портфоліо проекти для: The Coca-Cola Company (Coca-Cola, Sprite, Fanta, Burn, Bon Aqua, Fuze Tea), Mondelez International (Milka, Dirol, Picnic, Korona, MaxFun), P&G, AXA, Jacobs, Novartis, LetGo, OLX Kz, BIC, BASF, Philip Morris Ukraine, Obolon, Zibert, Red Cross та ін.

Олександр Павленко

CМО та стратег в кіберспортивному клубі NAVI

Більше 7 років в маркетингу, працював в топових компаніях України: від DreamTeam до Fedoriv

Займається глобальним розвитком NAVI та клієнт-сервісом. Розвиває для компанії партнерські стосунки з Logitech, Puma, Monster Energy, Nissan, Philips та ін.

Досягнення в NAVI: найбільше фанське ком'юніті – 18 мільйонів людей, 90 млн годин перегляду матчів тільки у 2021 році, 15 000 000$ призових

Антон ПолIщук

Chief Product Officer Promodo

Разом з командою розвивають Digital для більш ніж 300 клієнтів, серед яких Rozetka, Comfy, Monobank, RIA, Apteka911, MakeUp

Розвиток Promodo Hub та Promodo Academy безпосередньо впливає на увесь ринок: від сертифікацї спеціалістів до загально галузевих трендів

За результатами 2020 року зайняли перше місце в рейтингу агенцій Performance маркетингу за версією IAB

Pavel Antonov

Керівник відділу performance реклами в компанії Httpool, офіційному реселлері Facebook і Twitter в Європі

У портфелі сотні успішно реалізованих проектів на глобальних ринках: US, LATAM, EMEA, MENA, APAC

Більше 6 років досвіду в digital-маркетингу. Основна спеціалізація - performance реклама

Рекламні бюджети в управлінні більше $3 млн/міс

Євген Кудрявченко

Засновник Vintage Web Production

Вже 14 років розвиває студію, з якою пройшов еволюцію від аматорської веб студії до продакшена світового рівня

Клієнти: METRO, Subaru, Toyota, Lexus, Johnson & Johnson, ОККО, Socar, BODO, Helen Marlen, Danone, PocketBook, Дія, Ощадбанк, ПУМБ, Банк Південний, Sweet TV, DIM

Номіновані на кращу дизайн-студію світу від Awwwards
Середній чек на корпоративний веб-сайт – $37 000

Богдан Бунзон

CEO SMMSTUDIO

7 років роботи в маркетингу. Прийшов в компанію на стартову позицію і через 1,5 роки став CEO

Клієнти: СУПЕРЛЮДИ, УКРЗОЛОТО, Visotsky Consulting ,GO IT, MINIMAL KONA, Квартал-Концерт

Основна спеціалізація – комплексні маркетингові стратегії digital-сфери

Євген Лейбов

Head of Marketing в Reface

Почав кар'єру у маркетингу як медіапланер у рекламній агенції UAMASTER. Пізніше став digital стратегом і Head of Media. Серед клієнтів — Fly UIA, Yves Rocher, Royal Canin, “Ощадбанк“, Samsung, Groupe SEB (Tefal, Moulinex, Rowenta), USAID. Також був Head of Digital, Head of Content у кіберспортивному проєкті.

За 14 місяців застосунок Reface завантажили понад 150 млн користувачів, він очолив світові топи App Store та Google Play (уперше із українських застосунків випередивши Tik Tok, Netflix та Amazon), отримав нагороду Best of 2020 від Google Play.

Із 2020 року керує командою маркетингу в Reface. Пройшов шлях від другого маркетолога в команді до керівника відділу з 18 спеціалістів.

Олександр Федотов

CBDO цифрової консалтингової компанії Ольшанський та Партнери

15 років займається маркетинговими стратегіями, реалізував понад 200 проектів, в тому числі для Нова Пошта, OTP Банк, Liqui Moly, Мобілочка, Renault Ukraine, AutoRia та ін.

Спікер на 40 конференціях, серед яких: London summit, U Tomorrow Summit, iFORUM 2012-2019, Blockchain Summit.

Разом з командою зміг залучити $1 млн в кейсі інвестицій в технологічний стартап. Збільшив кількість клієнтських звернень для великого промислового підприємства на 130%. Впровадив стратегію, за якої розпродали усі складські моделі нового бренду побутової техніки.

ВЖЕ СЬОГОДНi ЗАКРИТТЯ ПРОДАЖiВ
пОСПiШИ ЗАБРАТИ СВiЙ КВИТОК
Honestising. Концепція щирої реклами майбутнього
Денис Чернявський

Ecommerce-маркетинг
Антон Поліщук (Promodo)

Інфлюенсер-маркетинг як головний інструмент просування 2021 року
Євген Таллер (WhyNot?Enot)

Чому любов до бренду не можна купити за гроші? Кейс NAVI
Олександр Павленко (NAVI)

Живе інтерв'ю з можливістю задати питання засновнику TripMyDream та отримати відповідь в прямому ефірі
Андрій Буренок (tripmydream)

Діджитал-маринад (і як ми ним насичуємо наш шашлик розвитку)
Андрій Павлов (Banda)

12:00
14:30
15:30
15:30
Ок, маєш 100 млн завантажень застосунку за рік. Що далі?
Євген Лейбов (Reface)

World Changing Digital. Канські діджитал-тренди та ідеї, які настільки сильні, що змінюють людей та країни
Сергій Білошицький (Saatchi& Saatchi)

Тренди у створенні сайтів та упаковці бізнесу в 2022
Євген Кудрявченко (Vintage)

ТОП-7 маркетингових зв'язок в діджитал для малого та середнього бізнесу
Богдан Бунзон (SMMSTUDIO)

24 кроки для перевірки вашої діджитал-стратегії.
Олександр Федотов (Ольшанський та партнери)

Як буде працювати реклама та відстеження у 2022. Facebook CAPI як альтернатива FB Pixel.
Pavel Antonov (Httpool)
10:00
11:00
12:00
13:30
14:30
13:30
11:00
10:00
ДЕНЬ ПЕРШИЙ
ДЕНЬ ДРУГИЙ
ДЕНЬ ПЕРШИЙ
ДЕНЬ ДРУГИЙ
Перерва: 13:00 - 13:30
Перерва: 13:00 - 13:30
10:00 - 16:30
10:00 - 16:30
690 грн
STANDARD
- Участь у двох днях конференції
- Презентації спікерів*
- Доступ в закритий Telegram чат з усіма учасниками
- Можливість задати питання під час виступу кожному спікеру
- Подарунки від партнерів
- Відео-запис конференції
890 грн
BUSINESS
- Участь у двох днях конференції
- Презентації спікерів*
- Доступ в закритий Telegram чат з усіма учасниками
- Можливість задати питання під час виступу кожному спікеру
- Подарунки від партнерів
- Відео-запис конференції
- Доступ до записів UDF2020 та ще 3-ох подій 2019-2020 років
990 грн
GOLD
КВИТКИ
- Участь у двох днях конференції
- Презентації спікерів*
- Доступ в закритий Telegram чат з усіма учасниками
- Можливість задати питання під час виступу кожному спікеру
- Подарунки від партнерів
Сьогодні закриття продажів 5.11
Станьте партнером однієї із найбільших в Україні онлайн-подій у сфері маркетингу та реклами
СТАТИ ПАРТНЕРОМ
При оплаті на суму від 1000 грн, є можливість оплатити по перерахунку
ОПЛАТИТИ ПО ПЕРЕРАХУНКУ
КВИТОК STANDARD
Партнери: DoitWell
КВИТОК BUSINESS
Партнери: DoitWell
КВИТОК GOLD
Партнери: DoitWell
Запрошуємо тільки ТОПів у якості лекторів, які розкажуть не просто теорію, а реальне М'ЯСО з власних кейсів і практики
Нетворкінг для швидкої комунікації: ми створюємо Telegram-чат, де всі учасники зможуть знаходити партнерів, клієнтів, працівників та підрядників
ОРГАНIЗАТОРИ
Програма кожної події постійно оновлюється. Ми не будемо запускати наступні потоки з однаковим контентом, бо вже за пів року ринок може настільки змінитись, що ця інфа застаріє і буде непотрібною
01
02
03
Ми далеко не типові організатори: за останні 5 років ми зібрали на своїх подіях понад 3 500 людей в offline-подіях і 10 000 в online-івентах. Ми хочемо, щоб український маркетинг став візитівкою нашої країни, і саме тому ми відкрили власну школу Integra. Наша власна формула ефективних курсів та конференцій:
ВIДГУКИ ПРО UDF 2021
FAQ
Де відбудеться подія?
Це ONLINE-конференція, тому подія відбудеться прямо у вас вдома, на роботі або навіть в океанаріумі, головне щоб там був доступ до інтернету :)
Чи буде відеозапис?
Відеозапис буде доступний в квитках BUSINESS, GOLD.
Як стати партнером конференції?
Заповніть форму на сайті, або напишіть вашу пропозицію на marketinginsight360@gmail.com і наш менеджер запропонує вам можливі варіанти співпраці.

Як оплатити по перерахунку від компанії?
Заповніть заявку на сторінці, (обов'язково вказуйте всі реквізити, кількість та тип квитків).
Наш менеджер підготує та надішле вам договір та рахунок на погодження на електронну пошту, яку ви вкажете в заявці.
Акти ви зможете отримати Новою Поштою після конференції.
Хто організатор конференції?
INSIGHT — ми маркетингова агенція, яка постійно вчиться в кращих та вже 5 років організовує щорічну конференцію — LVIV SMM FORUM, яка збирає 1000 учасників з усієї України offline.
Чи можна оплатити в день події?
Так, якщо ви здійсните оплату до початку конференції. Проте зважте, що ми плануємо кілька етапів підняття вартості квитків.
Де відбудеться подія?
Це ONLINE-конференція, тому подія відбудеться прямо у вас вдома, на роботі або навіть в океанаріумі, головне щоб там був доступ до інтернету :)
Чи буде відеозапис?
Відеозапис буде доступний в квитках BUSINESS, GOLD .
Як стати партнером конференції?
Заповніть форму на сайті, або напишіть вашу пропозицію на marketinginsight360@gmail.com і наш менеджер запропонує вам можливі варіанти співпраці.
Як оплатити по перерахунку від компанії?
Заповніть заявку на сторінці, (обов'язково вказуйте всі реквізити, кількість та тип квитків).
Наш менеджер підготує та надішле вам договір та рахунок на погодження на електронну пошту, яку ви вкажете в заявці.
Акти ви зможете отримати Новою Поштою після конференції.
Хто організатор конференції?
INSIGHT — ми маркетингова агенція, яка постійно вчиться в кращих та вже 5 років організовує щорічну конференцію — LVIV SMM FORUM, яка збирає 1000 учасників з усієї України offline.
Чи можна оплатити в день події?
Так, якщо ви здійсните оплату до початку конференції. Проте зважте, що ми плануємо кілька етапів підняття вартості квитків.
Вижимка найкращих доповідей за всю історію конференції
- Влад Ноздрачов (Супер Люди)
- Валентин Панюта (Fedoriv)
- Євген Мокін (Median Ads)
- Михайло Федоров (SMM-STUDIO, сьогодні міністр цифрової трансформації)
- Андрій Шатирко (Shatyrko Agency)
- Вячеслав Поліновський (AIR)
- Віталій Співачук (Layb)
- Станіслав Стояцький (NGN)
- Владислав Вахильчук (Evolution)
- та ще 3 ТОП спікери
Відео, шаблони, чек-листи та PDF-файли
- Шаблон розрахунку рентабельності маркетингу
- Шаблон контент-плану, комунікаційної стратегії та таблиці креативів
- Чек-лист запуску та оптимізації Facebook та Instagram реклами
- Чек-лист просування Instagram
- Чек-лист перевірки маркетолога/підрядника
Сайт розроблено компанією INSIGHT
Умови надання послуг та повернення
Меню:
Контакти:
м. Львів, вул. Героїв УПА, 73(В)
+380 (67) 446 26 95
hello@digitalinsight.com.ua

пошта для партнерів
integra.partners.pr@gmail.com
Час роботи:
09:00 - 18:00 Пн-Пт
Fb
tg