НАЙБІЛЬША ONLINE-КОНФЕРЕНЦІЯ ПРО DIGITAL-МАРКЕТИНГ
ВІД НАЙКРАЩИХ АГЕНЦІЙ ТА МАРКЕТОЛОГІВ КРАЇНИ
12 ТОП-СПІКЕРІВ
2000+ УЧАСНИКІВ
21-22 ЛИСТОПАДА
ONLINE

UKRAINIAN

FORUM

Наша задача - дати вам можливість комплексно поглянути на сучасний маркетинг.
Ми на практиці розглянемо потенціал кожного рекламного каналу та навчимо правильно керувати його ефективністю на основі показників маркетингу та продажів.
І все це в максимально простому для сприйняття форматі та конкретними інструкціями для впровадження
MUST HAVE
для тих, хто розуміє, що стандартних кроків вже недостатньо для стабільного росту бізнесу, а сухі розмови про стратегічну стратегію не дають ніякого
Власники та СЕО компаній зрозуміють, як правильно будувати відділи маркетингу та продажів, навчаться грамотно оцінювати результативність рекламних кампаній та формувати вектор дій для компанії в сучасних умовах ринку
Ви відкриєте для себе нові горизонти в ключових темах маркетингу: стратегії, креативі, таргетингу, брендингу, контекстній рекламі, дизайні. Побачите, що саме допомогло відомим брендам стати успішними
Усім, хто дотичний до бізнес-процесів маркетингу та продажів. Конференція допоможе вам розширити свою спеціальність, а також знайти нових партнерів/клієнтів/співробітників. Ви заговорите до маркетингу та бізнесу на "ти".

результату
БІЗНЕСУ
МАРКЕТОЛОГАМ
ДИЗАЙНЕРАМ, БЛОГЕРАМ, ПРОГРАМІСТАМ, АНАЛІТИКАМ
Михайло Федоров

Віце-прем’єр-міністр України – Міністр цифрової трансформації України.

Ініціатор електронного сервісу державних послуг "Дія"

Керується принципом "Держава - для людини, а не людина для держави"

Разом з командою будує цифрову державу та створює сприятливі умови для провадження е-бізнесу та розвитку IT-галузі в країні.

Максим Ілюхін

Head of CX, Fedoriv agency

Займається аналітикою і стратегією з 2015 року.

Працює з великим обсягом даних, аналізує бізнес-процеси та будує CJM для досягнення бізнес-цілей клієнта та оптимізації клієнтського досвіду

Клієнти: Дiя, Inventor, Rozetka, Bodo, Megogo.

Тема: «Customer Experience як невід'ємна частина брендингу»

Євген Кудрявченко

Засновник Vintage Web Production
Вже 14 років розвиває студію, з якою пройшов еволюцію від аматорської веб студії до продакшена, світового рівня

Номіновані на кращу дизайн-студію світу від Awwwards

Середній чек на корпоративний веб-сайт - $37 000

Клієнти: METRO, Subaru, Toyota, Lexus, Johnson & Johnson, ОККО, Socar, BODO, Helen Marlen, Danone, PocketBook, Дія, Ощадбанк, ПУМБ, Банк Південний, Sweet TV, DIM

Микита Трегуб

Senior strategist в Banda аgency

Людина, яка розробила стратегії для брендів зі світовим ім'ям і знає, як правильно презентувати їх так, що б тебе зрозуміли.

Створюють ідеї, які рухають бізнес вперед, та креатив, який служить чіткій меті

Проекти: Luminar, ForzaFootball, Монобанк, AutoRia, Prom, EVO Сompany, HellRaizers, Чорнобиль, Monaco, Сhipsters, FavBet, Raketa.

Таня Пренткович

Блогер, ресторатор, засновник агенції PRentkovych agency

Український Instagram-блогер з аудиторією у 1,1 млн підписників

Здійснила понад 7000 рекламних інтеграцій в особистому Instagram-акаунті. ЇЇ команда співпрацює з понад 200 українськими інфлюенсерами

Працювала зі світовими брендами, серед яких Nivea, Samsung, Yves Rocher, Tom Ford, Philips, Pepsi, Canon та ін.

Засновник мережі закладів азіатської кухні Tiger, засновник секс-шопу InSide та освітньої платформи NewBiz

Андрій Шатирко

Власник агентства відеомаркетингу SHATYRKO AGENCY
Блогер з аудиторією в 600 000 читачів

Сертифікований спеціаліст по YouTube та відеорекламі

8 років роботи з YouTube-каналами, спікер МЕГАТРЕНИНГ (8000 осіб), ЛОБ (7000 осіб). Автор курсу СУПЕРЛЮДИ, YouTube для бізнесу

Клієнти: Ощадбанк, INTERTOP, KAN Development, Іцхак Пінтосевич, Open Kids, Діма Ковпак та ін.

Pavel Antonov

Керівник відділу performance реклами
в компанії Httpool, офіційному реселлері
Facebook і Twitter в Європі

У портфелі сотні успішно реалізованих проектів на глобальних ринках: US, LATAM, EMEA, MENA, APAC

Рекламні бюджети в управлінні більше $3 млн/міс

Більше 6 років досвіду в digital-маркетингу.
Основна спеціалізація - performance реклама

Юрій Гладкий

СЕО, співвласник агентства креативних рішень GRAPE

Спеціалізується на маркетингу та стратегії розвитку брендів

Дворазовий учасник рейтингу МС-Today «ТОП-50 підприємців року» і «ТОП-100 надихаючих українців»

Серед клієнтів: Visa, Privatbank, Monobank, Верес, КОМО, Henkel, MHP, Silpo, ENSO, 64Audio, Prom, Foxtrot, OLX, L'Oreal

Роман Гавриш

Засновник та керуючий партнер маркетингової агенції Aimbulance

Понад десять років допомагає розвивати бізнеси та маркетингові компетенції їх власників

Aimbulance тричі ставала найефективнішою digital агенцією року за версією Effie Awards Ukraine, увійшла до шортлиста Канських левів та чотири рази отримували звання «Цифрової агенції №1» за версією рекламодавців

Клієнти: PepsiCo, Mastercard, Danone, OLX, Укрсиббанк, Lipton, WOG, Нова Пошта та інші

Богдан Бунзон

CEO SMMSTUDIO

7 років роботи в маркетингу. Прийшов в компанію на стартову позицію і через 1,5 роки став CEO

Основна спеціалізація - комплексні маркетингові стратегії digital-сфери

Клієнти: СУПЕРЛЮДИ, УКРЗОЛОТО, Visotsky Consulting ,GO IT, MINIMAL KONA, Квартал-Концерт

Юрій Грузинський

Head of Enterprise Department в агентстві Netpeak

Пройшов шлях від Middle PM до провідного спеціаліста по роботі з великими проектами та PM Team Lead

Сертифікований спеціаліст Google Analytics, Google Adwords і Bing

Спеціалізується в управлінні масштабними проектами, побудові ефективних комунікацій, багатоканальній аналітиці та аналітиці рекламних кампаній

Аня Гончарова

Засновниця креативної агенції Drama Queen

10 років у креативній рекламі, екс
“людина-креативна агенція“, колишня провідна креаторка Banda Agency та Saatchi & Saatchi

Авторка емоційних бренд-маніфестів для Uklon, Kachorovska, Моршинська, Good Wine, Laba, Корона, Київстар, ВДНГ та інших

Викладає креативний копірайтинг та креатив рекламних роликів в онлайн-школі SKVOT

Віктор Березенко

Засновник Інституту когнітивного моделювання, соціальний технолог

Вибудовує успішне партнерство із міжнародними організаціями UNICEF, Google, Facebook, Viber та Червоний Хрест.

У портфелі кейсів багатонаціональний соціальний проєкт “Розкажи мені”, який надає психологічну підтримку українцям, а також Viber-спільнота “Школа_інфо”, на яку тільки за першу добу підписалося 780 тисяч користувачів, найбільший паблік у СНД про СOVID-19 “Коронавірус_інфо”

Клієнти: Міністерство охорони здоров’я України, Міністерство цифрової трансформації України

Світлана Павелецька

СЕО Інституту когнітивного моделювання, спеціаліст із 17-річним досвідом у сфері комунікацій та соціальних технологій.

Зібрала найпрестижніші нагороди у сфері комунікацій: Effie Awards, Excellence Awards, Sabre Awards, Promax, Pravda.

Клієнти: Міністерство охорони здоров’я України, Міністерство цифрової трансформації України.

Серед проєктів – найбільший верифікований паблік у СНД про СOVID-19 “Коронавірус_інфо”, Viber-спільнота “Школа_інфо”, соціальні мультимедійні проєкти “Розкажи мені”, “Музей новин”, “Здійсни мрію”, “Переможці”.

ЗОВСІМ СКОРО НАЙМАСШТАБНІША
КОНФЕРЕНЦІЯ
Встигніть зареєструватись до підняття цін
Початок
Відкриття івенту. Нові можливості для бізнесу в Україні
МИХАЙЛО ФЕДОРОВ (ДІЯ)

Як розробити правильну маркетингову стратегію та перемогти конкурентів
РОМАН ГАВРИШ (AIMBULANCE)

Як генерувати потік клієнтів із Tik Tok та YouTube
АНДРІЙ ШАТИРКО (SHATYRKO AGENCY)

Як створити WOW-сайт, який буде приносити продажі, презентувати продукт та формувати імідж бренду
ЄВГЕН КУДРЯВЧЕНКО (VINTAGE)



Customer Experience як невід'ємна частина брендингу
МАКСИМ ІЛЮХІН (FEDORIV)

Реклама до мурашок: як емоційний креатив закохує аудиторію в бренд
АНЯ ГОНЧАРОВА (DRAMA QUEEN)

Як брендам комунікувати в цифрових каналах
ЮРІЙ ГЛАДКИЙ (GRAPE)
10:00
10:30
11:30
Перерва
14:00
15:00
16:00
Початок
INFLUENCE маркетинг: дієві формати та стратегії, тонкощі комунікації з лідерами думок
ТАНЯ ПРЕНТКОВИЧ (PRENTKOVYCH AGENCY)

Уявіть - ви клієнт Banda (banda strategy trip report - внутрішня кухня та процеси роботи над проектами з середини агенції)
МИКИТА ТРЕГУБ (BANDA)

ОМНІКАНАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ - навігатор клієнта на шляху прийняття рішення
БОГДАН БУНЗОН (SMMSTUDIO)



"SEO сьогодні. Куди дме вітер, що дивитися і на що орієнтуватися."
АНАТОЛІЙ БОНДАРЕНКО

Професійна аналітика рекламних кампаній - як відслідковувати ефективність різних каналів на великих масштабах
ЮРІЙ ГРУЗИНСЬКИЙ (NETPEAK)

Як вийти на PRO-рівень в таргетованій рекламі Facebook та Instagram
PAVEL ANTONOV (HTTPOOL)

Світ змінився - як бізнесу адаптуватися до умов нової реальності після пандемії
СВІТЛАНА ПАВЕЛЕЦЬКА, ВІКТОР БЕРЕЗЕНКО (ІНСТИТУТ КОГНІТИВНОГО МОДЕЛЮВАННЯ)
10:00
11:00
12:00
Перерва
13:30
14:30
15:30
12:30
16:30
ОТРИМАТИ ВІДЕОЗАПИС ФОРУМУ
690 ГРН
РЕЄСТРАЦІЯ КОМПАНІЇ
КВИТОК STANDARD
КВИТОК BUSINESS
КВИТОК GOLD
ВІДЕОЗАПИС
ОРГАНІЗАТОРИ
Ми - не класичні організатори подій, які влаштовують конвеєр 20+ подій та курсів в рік.
Наша агенція Insight, яка вже давно працює у сфері маркетингу, відчула на собі всі болі підприємців та маркетологів. Ми зрозуміли, що потрібно створити прорив в індустрії - бізнес та маркетинг в Україні потребують оновлення та навчання.
Попередні 5 років ми проводили offline-подію LVIV SMM FORUM, збираючи 800-1000 учасників щороку. Online формат цього року дає можливість об'єднати усіх, кому потрібні актуальні знання, незалежно від географії.
Разом ми створимо ком'юніті, яке зможе отримувати знання та досвід від провідних спікерів, прокачати свій відділ маркетингу, і при цьому якісно розширити своє коло знайомств.
Для нетворкінгу створено Telegram-чат, де всі учасники зможуть знаходити партнерів, клієнтів, працівників та підрядників.
FAQ
Де відбудеться подія?
Подія відбудеться прямо у вас вдома, на роботі чи у будь-якому місці, де є доступ до інтернету, адже це ONLINE-конференція.
Чи буде відеозапис?
Відеозапис буде доступний в квитках BUSINESS та GOLD.
Який таймінг події?
Конференція відбудеться 21-22 листопада (субота-неділя).
Хто організатор конференції?
Маркетингова агенція INSIGHT
Ми надаємо послуги з комплексного маркетингу та проводимо івенти у цій сфері.
Найбільша наша щорічна конференція - LVIV SMM FORUM.
Які будуть теми виступів спікерів?
Ми об'єднали ключові теми digital-маркетингу: стратегія, креатив, дизайн, таргетинг, аналітика.
Кожен спікер буде виступати по окремій темі або одразу освітлювати декілька з них.
Для кого підійде конференція?
Для підприємців, CEO та керівників компаній, маркетинг-директорів, маркетологів, трафік-менеджерів, копірайтерів, дизайнерів, аналітиків та усіх, хто дотичний або хоче бути дотичним до сфери маркетингу.

Ми спеціально адаптуємо контент таким чином, щоб він легко сприймався навіть новачками, але в той же час збереглася концентрація корисного контенту для профі.
Як стати партнером конференції?
Напишіть вашу пропозицію на marketinginsight360@gmail.com і наш менеджер запропонує вам можливі варіанти співпраці.
Як оплатити по перерахунку від компанії?
Просто заповніть реквізити вашої компанії і ми виставимо вам договір та рахунок.
Заповніть заявку на сторінці
Акти ви зможете отримати поштою після конференції.
Чи можна оплатити в день події?
Так, якщо ви здійсните оплату до початку конференції. Проте зважте, що ми плануємо кілька етапів підняття вартості квитків.
Де відбудеться подія?
Подія відбудеться прямо у вас вдома, на роботі чи у будь-якому місці, де є доступ до інтернету, адже це ONLINE-конференція.
Чи буде відеозапис?
Відеозапис буде доступний в квитках BUSINESS та GOLD.
Який таймінг події?
Конференція відбудеться 21-22 листопада (субота-неділя).
Хто організатор конференції?
Маркетингова агенція INSIGHT
Ми надаємо послуги з комплексного маркетингу та проводимо івенти у цій сфері.
Найбільша наша щорічна конференція - LVIV SMM FORUM.
Які будуть теми виступів спікерів?
Ми об'єднали ключові теми digital-маркетингу: стратегія, креатив, дизайн, таргетинг, аналітика.
Кожен спікер буде виступати по окремій темі або одразу освітлювати декілька з них.
Для кого підійде конференція?
Для підприємців, CEO та керівників компаній, маркетинг-директорів, маркетологів, трафік-менеджерів, копірайтерів, дизайнерів, аналітиків та усіх, хто дотичний або хоче бути дотичним до сфери маркетингу.

Ми спеціально адаптуємо контент таким чином, щоб він легко сприймався навіть новачками, але в той же час збереглася концентрація корисного контенту для профі.
Як стати партнером конференції?
Напишіть вашу пропозицію на marketinginsight360@gmail.com і наш менеджер запропонує вам можливі варіанти співпраці.
Як оплатити по перерахунку від компанії?
Просто заповніть реквізити вашої компанії і ми виставимо вам договір та рахунок.
Заповніть заявку на сторінці
Акти ви зможете отримати поштою після конференції
Чи можна оплатити в день події?
Так, якщо ви здійсните оплату до початку конференції. Проте зважте, що ми плануємо кілька етапів підняття вартості квитків.
Вижимка найкращих доповідей за всю історію конференції
- Влад Ноздрачов (Супер Люди)
- Валентин Панюта (Fedoriv)
- Євген Мокін (Median Ads)
- Михайло Федоров (SMM-STUDIO, сьогодні міністр цифрової трансформації)
- Андрій Шатирко (Shatyrko Agency)
- Вячеслав Поліновський (AIR)
- Віталій Співачук (Layb)
- Станіслав Стояцький (NGN)
- Владислав Вахильчук (Evolution)
- та ще 3 ТОП спікери
Відео, шаблони, чек-листи та PDF-файли
- Шаблон розрахунку рентабельності маркетингу
- Шаблон контент-плану, комунікаційної стратегії та таблиці креативів
- Чек-лист запуску та оптимізації Facebook та Instagram реклами
- Чек-лист просування Instagram
- Чек-лист перевірки маркетолога/підрядника
Made on
Tilda